Vízió
Az arculathoz illeszkedő, mindent átfogó felületen bemutatni a negyed helyszíneit, pezsgő kulturális kínálatát és a festőművészhez köthető különleges programokat, útvonalakat.
Tervezés
Amikor megkaptuk ezt a megbízást, a negyed bizonyos attrakciói még megépítésre vártak, tehát nem állt a rendelkezésünkre minden elemről teljes információs csomag. Ezért több lépcsős fejlesztési tervet készítettünk, melynek mérföldkövei a projekt egyes ütemeihez igazodnak. Indulásképpen azon intézmények kaptak helyet az oldalon, amelyek jelenleg is elérhetőek a Negyedben.
Felmérés
Üzemeltetői részről a legfontosabb elem a csomagajánlatok megjelenítése, melyek a Negyed attrakcióiból kínálnak egyfajta „mixet” különböző célcsoportok számára. Ehhez elengedhetetlen a turisztikai marketing ismerete és alkalmazása ugyanúgy, mint az adatalapú elemzések, közvélemény-kutatások és felmérések eredményeinek felhasználása a tervezésben; illetve azok igény szerinti formálása az indulás után is.
Együttműködés
Azért, hogy a Negyed online felülete folyamatosan magas színvonalon működjön, elengedhetetlen a folyamatos, strategikus együttműködés. Mi a projekthez kapcsolódó tanácsadásunk keretein belül azon is dolgozunk, hogy a Negyed integrálódjon az itt működő intézmények online megjelenésébe, kommunikációjába is, hogy aztán minél több embert érhessen el és hódíthasson meg ez az országban is párját ritkító turisztikai desztináció.